42-224 Częstochowa
ul. Michałowskiego 32
34 322 22 50
Język angielski
Dodano: 2020-03-24 12:15:49

 

 

OPRACOWAŁA mgr Edyta Garus
Tydzień 23-27.03.2020


Zajęcia 1
Gr. 1
Zachęcamy dzieci do naśladowania ruchu postaci i pozwalamy na spontaniczne i dobrowolne przyłączanie się do śpiewu :)
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
We all fall down song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=JRMAptlBgTk
My Teddy Bear song- powtórzenie nazw części ciała: oko, ucho,nos, ramię, noga
https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8
Wprowadzenie nowego słownictwa: motyl- (https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=butterfly )
Fly the Butterfly song https://www.youtube.com/watch?v=jflZseWtmyI
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Gr. 2, 3, 4
Zachęcamy dzieci do naśladowania ruchu postaci i pozwalamy na spontaniczne przyłączanie się do śpiewu :)

W części nazwanej “powtórzeniem” mobilizujmy dzieci aby powtarzały wyrazy razem z nami :)
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
We all fall down song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=JRMAptlBgTk
My Teddy Bear song- powtórzenie nazw części ciała: nos, oko, ucho, ramię, noga→
(proszę użyć do tłumaczenia i odsłuchu https://www.diki.pl/ )
https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8
What do you see song https://www.youtube.com/watch?v=bn8QLdWJYl8&t=93s -
wprowadzenie nowego słownictwa: pająk, motyl, pszczoła, pająk →( proszę użyć do
tłumaczenia i odsłuchu https://www.diki.pl/ )
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Gr. 5
Zachęcamy dzieci do naśladowania ruchu postaci i pozwalamy na spontaniczne przyłączanie się do śpiewu :)

W części nazwanej “powtórzeniem” mobilizujmy dzieci aby powtarzały wyrazy razem z nami :) a następnie odtwarzały je samodzielnie z pamięci.
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Actions song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
The Bath song- powtórzenie nazw części ciała: włosy, twarz, włosy, uszy, oczy, hands,
knees, feet, toes( proszę użyć do tłumaczenia i odsłuchu https://www.diki.pl/ )
https://www.youtube.com/watch?v=HVYXHMY7wvo
Story time- historyjka The very hungry caterpillar
https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&t=142s .
Proszę porozmawiać z dziećmi o tym, co się działo z gąsiennicą?
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Zajęcia 2
Gr. 1
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
We all fall down song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=JRMAptlBgTk
Fly the Butterfly song https://www.youtube.com/watch?v=jflZseWtmyI
Pokoloruj motylka http://kolorowankidladzieci.net/Kolorowanka-dla-dzieci-motyl-130
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY


Gr. 2,3,4
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
We all fall down song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=JRMAptlBgTk
I see something blue song- powtórzenie nazw kolorów
https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA
What do you see song https://www.youtube.com/watch?v=bn8QLdWJYl8&t=93s
Wykonajcie wspólnie w domu pająka z papieru
https://pracaplastyczna.pl/index.php/zwierzeta/869-pajak-z-rolki powtarzając często to słowo
https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=paj%C4%85k
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY


Gr. 5
Hello song- piosenka powitalna https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Actions song- rozgrzewka https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
Obejrzyjcie raz jeszcze historyjkę The very hungry caterpillar
https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&t=142s .
Pokoloruj gąsiennicę- każdą część innym kolorem. Wykonajcie obrazek powtarzając słowo
gąsiennica https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=g%C4%85siennica
Bye bye song-piosenka pożegnalna https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

OPRACOWAŁA mgr Anna Sobkowska

Tydzień 25.03.2020- 27.03.2020

Materiały dla grup VI, VII, VIII
Drodzy Rodzice
Zamieszczam dla chętnych propozycję zadania do piosenki pt. "I Have A Pet" Podaję link do strony internetowej, na której znajduje się film z piosenką, kolorowanki i zadania.
https://supersimple.com/song/i-have-a-pet/
Drogi Przedszkolaku!
Obejrzyj film i wysłuchaj piosenkę o zwierzątkach kilka razy. Chłopiec i dziewczynka mówią, że mają zwierzątka kolejno: pieska, kotka, myszkę, ptaszka, rybkę i lwa (maskotkę). Spróbuj zapamiętać, które zwierzątka należą do chłopca, a które do dziewczynki.
Następnie pokoloruj zwierzątka należące do chłopca. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania i pokolorowania, to narysuj zwierzątka samodzielnie. Na pewno będą śliczne. Możesz też wskazać palcem i nazwać.
Następnie spróbuj wymienić je z pamięci.